Vialis plaatst Functionele cookies zodat deze website optimaal functioneert. Daarnaast gebruiken we Analytische cookies waarmee we het gebruik van de website meten. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens. Geef hieronder uw toestemming voor cookies die wel persoonsgegevens verwerken.
Ik wil gebruikmaken van sociale media koppelingen: hiermee stem ik in met het plaatsen van cookies door social medianetwerken. Ik ben me ervan bewust dat deze netwerken me kunnen volgen en mijn internetgedrag kunnen gebruiken voor andere doelstellingen.
Het behoud van doorstroming van het verkeer en de bereikbaarheid van steden zijn belangrijke uitgangspunten bij wegwerkzaamheden. Veiligheid en goede arbeidsomstandigheden van de ‘wegwerkers' mogen hier echter niet de dupe van worden. Ten behoeve van de vervanging van de verlichting in de Zeeburgertunnel in Amsterdam ontwierp Vialis een werkbordes met een werklengte van 18 meter. Door vanaf dit bordes de vervangingswerkzaamheden uit te voeren kan het verkeer in de tunnel blijven rijden, wordt de doorloopsnelheid van het project gewaarborgd en kunnen de monteurs conform de gestelde veiligheidseisen het werk uitvoeren.
Het door VolkerWessels-zusje VolkerStevin Materieel gebouwde bordes
biedt onder andere een gefilterde luchtvoorziening, leuningwerk,
stroomvoorziening op het dek, verlichting naar het tunneldak en rondom
de container, valbeveiliging ter plaatse van de trappen, beschermende
schotten ter voorkoming van aanrijdgevaar en valbeveiliging.
Amsterdam vernieuwt, maar blijft bereikbaar. Ook tijdens de bouw.