Ook na de invoering van de OV-chipkaart blijft betrouwbaarheid en beschikbaarheid van de NS-kaartverkoopautomaat van groot belang voor NS. Vialis zorgt er ook de komende jaren voor dat de kaartautomaten ‘altijd' beschikbaar zijn. Storingen worden binnen vier uur verholpen, waar en wanneer ze ook optreden.
NS en Vialis zullen de komende periode gezamenlijk optrekken om,
stapsgewijs, verdere invulling te geven aan continue
kwaliteitsverbetering en kostenbeheersing van de dienstverlening.
De
missie van NS is: Reizigers veilig, op tijd en comfortabel vervoeren via
aantrekkelijke stations. De achterliggende gedachte hierbij is dat
mensen zich vrij willen kunnen bewegen. Dat hoort immers bij onze
samenleving. Vialis heeft als motto ‘mensen maken mobiliteit', waarbij
zij partnerschappen hoog in het vaandel heeft staan. Gezien de
kerngedachten van beide organisaties zal een optimalisatie van de
samenwerking voor beide partijen voordelen opleveren, hetgeen ten goede
komt aan de reiziger in het openbaar vervoer.